fredag 20 maj 2011

Slutrapport

Klicka HÄR för en introfilm från Les Mills- Bodycombat


I torsdags lämnade jag in första utkastet av min slutrapport/ examensarbete. Det var en oerhörd lättnad att få det klart. Nu väntar redovisningen den 31 maj, sedan är jag klar med 2 års studier. Vilka år, vilken resa och personlig utveckling. Nu ser jag framemot vad livet har att erbjuda. Idag träffade jag min framtida arbetsgivare, det var både givande och något snopet möte. Jag var helt säker på att min nya tjänst skulle sätta fart i juni, men till min besvikelse börjar den i aug. Ser verkligen framemot en start där. Jag tror att jag kommer trivas kanon. Det låg inte i min planering att vara utan jobb i sommar... Jag har legat lågt med jobbsökandet, då jag varit säker på att jobbet skulle starta inom en snar framtid. Snabba vändningar. Jag har ägnat hela eftermiddagen åt att ringa samtal. Till min lycka lyckades jag väcka intresse hos en företagschef. Det var helt stopp under sommaren, och det verkade som att det var svårt att få jobb, men ack den som ger sig. Efter några minuters samtal fick jag frågan " Vad gör du till hösten?"- " Ring på måndag så bokar vi in ett möte". Jag ringer! Igår blev jag erbjuden att utbilda mig till Combatinstruktör, ett kanonerbjudande och rejäl utmaning. Jag har även fått ett erbjudande att jobba som projektledare ( om de finner fiansering) Allt kommer lösa sig- med tålamod och rätt inställning ordnar det sig alltid. Jag jobbar med tålamodet;)....

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon