onsdag 23 mars 2011

Snögubbar, Northug och kärlek

Vilken underbar helg! Jag och Anders hade en heldag på Skidspelen i lördags. Vi njöt av solen, vinterlandskapet och varandras sällskap. Åt ölkorv, baugette och drack minttu med kaffe medans Northug, Kalla och de andra tappra skidåkarna svischade förbi. Kvällen fortsatte med middag på Köpmanskrogen med Anna, Ludde och Klas. Anders och jag gick sedan vidare och hade en helkväll med dans och skoj. Söndagen bjöd på ännu mera Skidspel med sol, lite blåst, trevligt sällskap av käraste vänner och jag byggde årets ( på många år) första snögubbe. Har verkligen njutit. Har checkat av en redovisning i Leksand idag, och snart väntar ett nytt, förhoppningsvis avkopplande äventyr. Thailand på fredag!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon