lördag 5 mars 2011

Kastvindar och norsk styrka


Dagen skulle bjuda på sol, och långfärdskridskor på Runns is. Istället blev det en dag i soffan. Vädret bjuder på sol och kastvindar- Ja vet det finns inga dåliga väder...men besvikelsen är ett faktum. Ingen mysdag i solen med sambon. Istället har jag fått glädja mig åt Therese Johaugs stora utklassning idag. Tycka vad man vill om våra norska vänner- stort grattis! Grymt!

Kan inte klaga, det väntar lyx i slutet av månaden....

Thailand, Koh Lipe här kommer vi ligga och njuta med en drink och bok i handen.

1 kommentar:

Gården vid Grumlan sa...

Tack för din fina kommentar. Jag har det verkligen toppen! Du verkar också ha det fint. kramar till er

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon