tisdag 28 september 2010

Klappar mig själv på axeln

Förra veckan redovisade jag och min projektledare förslaget för våra uppdragsgivare. Det kändes mycket bra. Nu får vi se om det kan leda till ett uppdrag nästa år... Förra veckan tog jag tag i min träning igen. Kände mycket bra att komma igång- dock var det inte lika glädjande att märka av den dåliga konditionen som kommit efter 1½ år utan regelbunden träning. Jag klappar mig iallafall på axel för förra veckans prestationer. I veckan har vi börjat med ekonomi. Intressant, men mycket krävande för hjärnan. Imorgon ska jag på lunch med mormor och morfar vid Gruvan. Ska bli mycket trevligt. Planen för morgondagen är även ett bodypump pass vid 10.00. Nu jäklar! Finns en hel del att ta tag i på studiesidan, så några timmar kommer att få läggas även denna "lediga" onsdag.
Har blivit lite nytt i garderoben denna månad. Har bla äntligen införskaffat mig ett par rejäla vintestövlar. Inga skönheter- men i år ska jag baske mig inte stå och frysa på bandymatcherna.
Tror även att detta inköp är ett tecken på att jag blivit lite klokare- Praktiskt går före skönhet.
Mina älsklingsjeans har tackat för sig, så även ett par jeans har tagit plats i garderoben, och en inte lika praktiskt men snygg kjol från H&M. Idag fick jag veta att jag har boende i Sthlm om jag får ett JA från min LIA plats. Ska ringa imorgon och se om jag är välkommen.
Mina inlägg blir lite blandade nu, när jag inte hinner blogga varje dag....
Livet rullar på likt en berg å dalbana- i en väldig fart och det känns mycket tryggt att veta att jag har så många underbara människor vid min sida. Ni vet vilka ni är!
Puss

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon