tisdag 21 september 2010

Paus?

Sitter i Leksand och jobbar med det sista inför min skarpa redovisning på torsdag.
Då jag och min grupp ska lägga fram ett förslag på en butiksutformning och utveckling av ett företagskoncept till våra uppdragsgivare. Har i veckan kontaktat ett företag där jag vill lägga min LIA plats. Dom var mycket positiva så jag hoppas att vi ska få ett framtida samarbete- Håller tummarna! I helgen var jag till IKEA med Anna och det blev lite nya saker till hemmet. Äntligen har jag hittat något till min " jobbiga tomma vägg". Lättast beskrivet som en nytappning av Moraklockan. Nu behöver jag bara komplettera med en matta som står på min "önska lista". Kan knappast klaga på att almenackan är tom- har känt ett tag att jag hade en pausknapp- men det är bara att köra på:) Kram vänner!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon