onsdag 15 juni 2011

Mitt liv som arbetare

Påväg till fest.
Mätta och glada efter en utsökt thaibuffé
Vattjoms brygga

Heime i Gåxåsen





Nu äntligen är jag ute i arbetslivet igen. Härligt!
Har fått lite timmar på Sportlife Falun och stormtrivs. Förhoppningsvis kan det bli mer till hösten och ge personlig utveckling inom hälsobranschen. Den 8:e augusti börjar jag även min tjänst på Svanströms i Falun. Ska bli jättekul och intressant. Känns lite konstigt och samtidigt jätteskönt att utbildningen är klar. Kom på mig själv häromdagen då jag låg och funderade på om jag hade nån uppgift jag behövde göra- med ett lättande skratt kunde jag snabbt slå bort den tanken. Nu ser jag fram emot mitt liv i arbetslivet:) I helgen var jag och sambon upp till älskade Oviken på 40 års kalas. Det hölls på Fröjdholmen med sång, musik, dans och thailandsbuffé i kanonväder. Självklart var det fullt med härliga Oviksbor där som förgyllde kvällen/ natten. Tack Martin och Helene! Idag tog jag min första tur på cykel, efter att stackarn har stått ensam länge länge i ett mörkt förråd. Efter en upp boostning är nu pärlan på vägarna igen och jag älskar det. Perfekt när jag har nära till mina jobb.



Kram till er alla, och stort stort grattis till Katten och Stefan!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon