lördag 4 juni 2011

Lycka

Beviset i min hand!




Två år av studier är avklarade! I torsdags höll jag min redovisning inför +100 åskådare.
Bland annat hade jag 10 av mina närmaste i publiken. Det var minst sagt känslosamt,
och jag känner mig väldigt stolt för min prestation. Alla fina feedbacklappar värmde mycket.
Fredagen bjöd på en avslutningsfest, och igår fick jag äntligen mitt examenbevis.
Det känns helt underbart att vara klar, att få gå vidare i livet, samtidigt som jag kommer sakna alla inspiratörer, vänner och atmosfären på Campus. Jag är stolt och njuter av att jag nu äntligen kan att njuta 100% av ledigheten. Efter att ha sovit 12 timmar i sträck ( välförtjänt och behövligt), har jag solat på Lugnet och ikväll väntar en världsmusikfestival i Furudal.
Ha en underbar sommar! Det ska jag ha- mot nya mål.

Kramar

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon