söndag 4 juli 2010

Lämnar Jämtland för denna gång

Ja då är man påväg neråt. Blandade känslor.
Jag har precis haft min "egentid" på Dollat Store i Svenstavik.
Ett av mina favoritställen.
Kan gå där hur länge som helst och leta fynd- idag tog det dock inte allt för lång tid.
Stödde på fynd mest hela tiden- så idag fick jag lov att hejda mig.
SÅ MYCKET FINT!
Det kom med några fynd hem.
2 st "rostiga" kronljuslyktor ( vet inte vad jag ska kalla dem),
2 st fina burkar med budskap, å så en hemlis till syster som snart fyller år.
Ska lägga in bilder ikväll, om jag hinner;)
Har försökt att lägga in bilderna från Malung- tyvärr utan framgång...
De kommer;)
Ha de!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon