måndag 2 augusti 2010

Livet känns lite lättare ...

Jag lever jag mår bra;)
Har haft en vecka i Jämtland. Firat "Norrlandsbjörnen" som fyllde 40 år på Marité, har kollat in stråket, fått massage
( behövligt då ryggen gjorde uppror) och plockat mylta. En skön vecka, men som alltid alldeles för kort. Jobb till på torsdag, sedan blir det nya äventyr i helgen. Jag, sambon, Anna med sambo åker till storstan, checkar in på hotell och ska på Sonisphere på lördagen. Vi åker redan på förmiddagen så att vi verkligen hinner ta vara på tiden och hotellet;) Livet känns lite lättare nu...
Kram!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon